Bestellen

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Zodra jouw bestelling geplaatst is, is het niet meer mogelijk om jouw order aan te passen of te annuleren.

 

Kan ik mijn adresgegevens wijzigen?

Zodra jouw bestelling geplaats is, is het niet meer mogelijk om jouw adresgegevens aan te passen.

 

Is mijn bestelling goed binnengekomen?

Zodra jouw bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een orderbevestiging per mail op het door jouw opgegeven e-mailadres. Wanneer jouw pakketje onze winkel heeft verlaten, ontvang je een tweede mail met hierin de track en tracé code. Met deze code kan je jouw pakketje volgen tot dat deze wordt bezorgd.

 

Het item dat ik wil hebben is niet meer op voorraad, wanneer komt deze weer terug?

Wat jammer dat het item dat je wilt hebben niet meer op voorraad is. Op de product pagina van dit item kan je je aanmelden voor een ‘out of stock’ notificatie. Als je je hiervoor aanmeldt, krijg je een mail zodra het item weer op voorraad is.

We willen je graag adviseren het onderstaande stappenplan aan te houden wanneer je geïnteresseerd bent in de ‘out of stock’ notificatie.

1. Ga naar de productpagina van het item.
2. Klik op de gewenste kleur van het item.
3. Klik op de gewenste maat van het item.
4. Vul je e-mailadres in en druk op OK.

 

Kan ik items reserveren?

Het is helaas niet mogelijk om items te reserveren. Items blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heb je ze in de winkelwagen geplaatst. Het kan dus voorkomen dat de items die je in jouw winkelwagen hebt zitten tijdens het winkelen hieruit verdwijnen omdat deze niet meer op voorraad zijn. Wil je zeker zijn van je aankoop dan adviseren wij je om het item direct te bestellen.

 

Hoe plaats ik een bestelling?

De onderstaande stappen geven aan hoe jij jouw favoriete item op de juiste manier kunt bestellen:

1. Selecteer de juiste maat en kleur van jouw gewenste artikel en klik op de knop ‘+ in winkelwagen’.
2. Herhaal stap 1 totdat jouw hele verlanglijstje in je winkelwagen staat.
3. Maak je bestelling af door naar je winkelwagen te gaan en hier te klikken op de knop ‘veilig bestellen’.
4. Doorloop vervolgens alle stappen in de betaalstraat.
TIP: Maak bij het bestellen direct een account aan, zodat je al jouw gegevens en bestellingen achteraf kunt inzien.

 

Waar vind ik de productinformatie?

Alle informatie over het product is te vinden in de producttekst en onder het kopje 'aanvullende informatie'. De tekst wordt met zorg samengesteld en geeft een compleet beeld van het artikel.

 
Staat jouw vraag hier niet tussen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice via stairwayfashion@hotmail.com of bel ons op het nummer +31 (0)45 75 00 455. Wij helpen je graag verder!

Fashioncheque?

Betaalt u graag met uw Fashion Cheque? Dat kan alleen bij ons in de winkel.