Bezorgen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 17:00 uur geplaatst? Dan wordt jouw bestelling binnen 1 werkdag bezorgd  (met uitzondering van zon- en feestdagen) door PostNL. 
Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en tracé code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het product proberen af te leveren bij de buren of de volgende dag nogmaals aanbieden. Lukt dit niet zal het pakket af te halen zijn bij een afhaalpunt. Hiervan krijg je dan een melding in je brievenbus.

 

Moet ik de verzendkosten betalen?

Wanneer je een bestelling boven de €50,00 plaatst betaal je geen verzendkosten. Plaatst je een bestelling van onder de €50,00 euro? Dan wordt er een bedrag van €6,95 bij jouw totaalbedrag opgeteld.

 

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de Track & Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen.

 

Hoe kan het dat mijn Track & Trace code niet werkt?

Jouw pakket is te volgen vanaf het moment dat de chauffeur zijn route van de dag heeft aangemeld. De code is daarom 12 uur nadat je het ontvangen hebt werkzaam.

 

Mijn pakket is niet geleverd, wat moet ik nu doen?

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track en trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven hoelaat het pakket geleverd zal worden.
Mocht de track en trace code iets vreemds aangeven mag je contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice zal jou dan verder helpen.


Staat jouw vraag hier niet tussen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice via stairwayfashion@hotmail.com of bel ons op het nummer +31 (0)45 75 00 455. Wij helpen je graag verder!