Retourneren

Binnen welk termijn wordt mijn retourzending verwerkt?

Zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te willen zien, storten wij het aankoopbedrag. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Hiervan ontvang je een bevestiging per mail.

 Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag als volgt teruggestort:

* iDeal: Het aankoopbedrag staat binnen 10 werkdagen weer op je rekening.

* MasterCard/Visa: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je creditcard overzicht.

* PayPal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je PayPal rekening.

* Fashioncheque/Gift Card: Het aankoopbedrag wordt weer teruggestort op dezelfde kaart. Bewaar de code van de kaart dus goed.

 

Binnen hoeveel dagen kan ik mijn items retourneren?

Je kan binnen een termijn van 14 dagen, vanaf het moment van ontvangst van je bestelling, zonder opgave van redenen van de aankoop afzien. Je kunt het pakket terugsturen door het retourlabel te gebruiken wat bij je bestelling zit. Als je deze niet meer hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice.

 

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dat is niet verplicht.

 

Zorg ervoor dat je de producten - indien redelijkerwijs mogelijk - ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels, retourneert. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen

 

Hoe kan ik mijn items retourneren met het bedrijf Post NL?

Volg de volgende stappen om jouw items op de juiste manier te retourneren met Post NL:

Stap 1: Leg de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de doos. Wanneer je geen retourformulier toevoegt, dan kan de verwerking van jouw retour vertraging oplopen.

Stap 2: Plak de retoursticker op de bovenkant van de doos. Zorg dat je eigen adres niet meer zichtbaar is om verwarring te voorkomen.

Stap 3: Lever de doos in bij een Post NL-locatie bij jou in de buurt.

Stap 4: Bewaar de track en tracé code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft.

 

Hoe kan ik mijn items retourneren met het bedrijf Post NL?

Volg de volgende stappen om jouw items op de juiste manier te retourneren met Post NL:

Stap 1: Leg de items die je wilt retourneren samen met het retourformulier terug in de doos. Wanneer je geen retourformulier toevoegt, dan kan de verwerking van jouw retour vertraging oplopen.

Stap 2: Plak de retoursticker op de bovenkant van de doos. Zorg dat je eigen adres niet meer zichtbaar is om verwarring te voorkomen.

Stap 3: Lever de doos in bij een Post NL-locatie bij jou in de buurt.

Stap 4: Bewaar de track en tracé code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft.

 

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn items?

Als je de Stairway Fashion order wenst te retourneren zijn de volledige directe kosten voor het terugsturen voor jouw eigen rekening.
 

Kan ik mijn items ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om items te ruilen die gekocht zijn via onze webshop. Wij willen je graag adviseren het onderstaande stappenplan aan te houden wanneer je geïnteresseerd bent in een ander item. Stap 1. Retourneer het ongewenste item via Post NL. Dit artikel zal als een normale retour beschouwd worden en zal binnen 14 werkdagen verwerkt worden. Stap 2. Bestel in de tussentijd een nieuw item op onze website. Bestellingen worden binnen 1 werkdag vestuurd.

 

Is het mogelijk om een (sale)item te retourneren?

Indien (sale)aankopen niet aan de verwachtingen voldoen, is er helaas geen mogelijkheid om deze te retourneren.

 

Wat voor garantie heb ik op mijn aankoop?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice via stairwayfashion@hotmail .com of bel ons op het nummer +31 (0)457500455. Wij helpen je graag verder!